Denne integrasjonen lar leserne enkelte dele bildene dine med sine kolleger, venner og bekjente på Facebook, Twitter og ikke minst Pinterest. Spennende for deg som jobber med eCommerce marketing!
Ingen.
Sumo er en betalt integrasjon og er en «pakke» med forskjellige apper, som kan integreres med ditt nettsted. En av appene i denne integrasjonspakken er en såkalt Image Sharer eller bildedeler. Det er denne funksjonen som omtales i oppskriften. Utover dette finnes det funksjoner for skjermopptak, delingsknapper, highlighter, listebygger, heat maps, pop-ups, landingssider med mer. Man kan ikke betale for individuelle apper, men betaler basert på hvor mange månedlige besøk du pleier å ha på nettsiden din. Det finnes også en gratisversjon med begrensede funksjoner, som krever at Sumos merkevare vises når en av deres apper er i bruk på nettsiden din. Abonnementsprisene starter på 29 USD per måned. Scroll litt nedover på siden for å se hvilke andre apper som er inkludert.
Prisinformasjon finner du her: https://sumo.com/pricing
Integrasjoner: Sumo fungerer med de fleste store e-posttjenestene og innholdspubliseringsverktøyene som for eksempel MailChimp, Wordpress (.org – ikke .com), Shopify, HubSpot.
Kontroll: Du kan kontrollere hvilke sosiale nettverk det skal være mulig å dele bildene dine på via integrasjonen. Utover dette kan du også velge hvordan delingsalternativet skal plasseres - i midten, til venstre, høyre, på toppen eller nederst. I tillegg har du også mulighet til å skru av eller på delingsfunksjonen for hvert enkelt blogginnlegg, artikkel eller landingsside.
Under ser du et eksempel fra en nettside som har installert Sumo Image Sharer. Ikonene på midten av bildet (merket med rød pil) vises først når man holder musepekeren over et bilde. Da vises det et ikon for hvert sosiale nettverk du har gjort tilgjengelig for deling. I dette tilfellet for Facebook, Twitter og Pinterest.
Bildeeksempelet over er lånt fra NicheHacks.com
Sumo: Image Sharer
Fatstacks: SumoMe Review
Vekstoppskrifter: Øk rekkevidden på innholdet ditt med delingsknapper
Inboundbloggen: 3 lønnsomme tips til leadsgenerering via Facebook