HubSpot har kommet med mange nye oppdateringer over sommeren. I dette innlegget får du en oppdatering på de viktigste nyhetene.
HubSpot CMS har kommet med en enkel og grei oppdatering som kan spare deg for mye tid. har du noen sinne klart å slette et dokument ved et uhell? Vi også!
Bare trykk på den nye papirkurv-knappen for å gjenopprette en fil opptil 90 dager etter at den ble slettet.
HubSpot sitt nye SEO-revisjonsverktøy lar deg nå eksportere og sende SEO-anbefalinger. Bruk Actions-knappen for å generere en CSV-fil med SEO-anbefalinger.
Du kan nå definere hvilke land du vil at cookie policy-banneret ditt skal vises i. Klikk på "Innstillinger" og deretter "Personvern og samtykke" for å administrere og legge til retningslinjer.
Få lett tilgang til merkevarens standardfarger mens du redigerer innhold. Merkefargene som tidligere ble angitt i merkeinnstillingene, vises nå i fargevelgeren i sideditoren. En enkel oppdatering, men en skikkelig vinner!
Med denne oppdateringen kan du angi oppmerksomhetsnivået som trengs for en avtale. Hvor viktig er den og hvor mye haster den?
Når du bistår potensielle kunder, kan det hende du trenger tilgang til informasjon som er lagret i egendefinerte objektposter. Du kan nå sende e-post fra et tilpasset objekt, slik at du har hele konteksten du trenger mens du skriver meldingen.
Markedsføringsteamet ditt kan nå bygge tilpassede rapporter med kampanje- og sekvensdata. Mål kampanjeytelse og rapporter om viktige beregninger med større letthet og dybde. Salgsteamet kan lage tilpassede rapporter om sekvenshendelser − som åpninger og klikk − for bedre å forstå hvilke sekvenser som har vært mest vellykkede.
Tidligere kunne HubSpot Service Hub-brukere bare importere kunnskapsbase-artikler (KB-artikler) direkte fra fire plattformer: Zendesk, Freshdesk, Helpscout og Intercom. Med denne oppdateringen kan du enkelt migrere til KB fra andre plattformer ved å bruke CSV. CSV betyr også eksport, slik at du også kan migrere KB-innhold mellom forskjellige HubSpot-portaler.