HubSpotbloggen - En blogg fra Markedspartner AS

HubSpot-nyheter februar + mars 2022

Skrevet av Helene Nissen Woie | 31. mars 2022

 

Det kom mange spennende oppdateringer i februar og mars. Her en lister jeg opp alle så dere kan holde dere oppdatert. HubSpot har blant annet relansert Service Hub med haugevis av nye funksjoner. Hvis du ønsker å få med deg alle nyhetene fra HubSpot, pluss våre beste tips og triks anbefaler jeg å melde deg å få varsler når vi legger ut et nytt blogginnlegg! 

Service Hub 

#1: innboks på mobilen 

Selv om du er på farten kan det være greit å ha muligheten til å jobbe fra mobilen. Med denne oppdateringen har du tilgang til delt innboks i HubSpot-appen, så du kan svare på e-post selv om du ikke er foran dataskjermen. Bruk mobilen din til å se en samtale, legg til kommentarer eller tilordne samtaler til andre medlemmer på teamet. 

Oppdateringen er tilgjengelig for både iOS og Android. 

 

#2: Egendefinerte visninger i delt innboks

Ved å skreddersy innboksen din er det lettere å konsentrere seg om oppgavene du skal utføre. Kundeserviceagenten kan nå lage egendefinerte visninger i den delte innboksen, basert på ulike ticket og samtaleegenskaper. Med denne oppdateringen er det lettere å prioritrere de rette meldingene. 

 

#3: Kundeportal 

En kunde som får lov til å være med å bestemme, er ofte en glad kunde. Ved å brule HubSpot sine sikre kundeportal-funksjon kan du gi kundene dine kontroll over kommunikasjonen. Etter de logger inn kan kundene dine se, åpne og svare på kundeservice-tickets.

 

#4: Kanalbytte 

Chat-agenter kan nå endre kundekommunikasjonen sin fra live chat eller Facebook Messenger til e-post, uten å miste tidligere kommunikasjon. Plukk opp tråden på e-post akkurat der du avsluttet på chat! 

#5: Chat-tilbakemeldinger 

Tilbakemeldinger er gull verdt. Etter denne oppdateringen kan du sende undersøkelser til kunder på live chat for å få verdifull tilbakemelding. Bruk tilbakemeldingene til å forbedre chat-strategien din, måle teamet sin effektivitet og sørge for at alle er på sitt topp chat-game! 

 

#6: SLAs

Prioriter innkommende kundehenvendelser basert på viktighet og hvor mye de haster. På denne måten er du alltid sikker på at du leverer det kunden forventer. Med SLAs kan du sette arbeidstimer, automatisering og rapportere på oppnåelse. 

 

#7: Skreddersydde undersøkelser 

Få et enda dypere forhold til kundene dine ved å lage skreddersydde undersøkelser. Lag dine egne spørsmål, bruk stjerner som vurdering og/eller legg til et tekstfelt for å få akkurat den tilbakemeldingen du trenger. 

Les også: Nå kan du lage skreddersydde undersøkelser i HubSpot

#8: Service analytics 

Oppdag viktig innsikt med service analytics-rapporter. Rapportene vil hjelpe deg å yte service som er både autentisk og effektiv. Service analytics kommer med alle rapportene du trenger ferdig bygd inn i systemet, så du kan svare på kundenes spørsmål mer effektivt enn noen gang. 

 

#9: Apper for en personlige kundeopplevelse 

Det har kommet en oppdatert liste med apper du kan koble sammen med HubSpot. Utforsk listen og se hvilke apper du kan koble sammen med HubSpot for å levere den beste opplevelsen til kundene dine. 

 

 

CMS HUB 

#10: Custom Module Placeholders

Utviklere, med denne oppdateringen kan dere gi markedsførere instruksjoner og kontekst på hvordan de skal bruke moduler på riktig måte. Nå kan dere lage custom module placeholders for moduler dere allerede har bygd, så dere kan hjelpe markedsførere og andre på teamet ditt. 

 #11: Envato theme

Nå kan du lett laste ned themes du har kjøpt på Envato marketplace. Følg noen enkle steg som å klikke "last opp fra Envato" og skriv inn kjøpskoden din – så fikser HubSpot resten! Når det nye themet ditt er lastet ned kan du enkelt se det som et valg hver gang du skal lage en ny side. 

Det var det for denne gang! 

Det var oppdateringene HubSpot kom med i februar og mars. Her var det mye spennende! Jeg personlig setter syns det er deilig å kunne ha innboksen min på mobilen. Hvilken oppdatering syns du var den beste?

Følg med på bloggen for flere oppdateringer, tips og triks! Vår integrasjonskonsulent Thea har blant annet skrevet et innlegg om hvordan du bruker Custom Codes i workflows.