Bedre kundeopplevelser med AI-agenter
AI er på vei til å bli en gamechanger for hvordan bedrifter skaper gode kundeopplevelser. Ved å benytte deg av AI-agenter får du ikke bare effektivisert interne prosesser, men også personalisert og forbedret interaksjonene med kunder.
Så fort har ChatGPT utviklet seg
Etter at ChatGPT ble tilgjengelig for alle på slutten av 2022, har det kommet nye modeller fra OpenAI på rekke og rad. Ikke bare har modellene blitt langt kraftigere, men de har også blitt rimeligere å bruke til å bygge egne AI-tjenester på. ...
Derfor må du jobbe helt annerledes med web fremover
AI-tjenester som ChatGPT har allerede begynt å endre hvordan vi som brukere finner informasjon og løser oppgaver på nettet. Dette får store konsekvenser for hvordan virksomheter må jobbe med sin digitale tilstedeværelse.
Etablerte metoder må dø! AI i markedsføring, salg og kundeservice
Verden endrer seg og folks vaner endrer seg, noe som får meg til å stille spørsmålet: Kan vi fortsette å lene oss på etablerte metoder i alle de kundenære prosessene? Svaret er etter min mening et rungende NEI. Kunstig intelligens (AI) baner vei for ...
Forenklet dataanalyse med ChatGPT
For oss som jobber med markedsføring og salg er det avgjørende å raskt kunne analysere og visualisere data. Med fremveksten av AI, spesielt verktøy som ChatGPT, har det åpnet seg en ny mulighet for dataanalyse – nemlig å kunne «snakke» til dataene ...
Slik rigger dere salgsavdelingen for å lykkes i 2025
Jeg har ofte samtaler med bedrifter som fortsatt har organisert salgsavdelingen sin på samme måte den var for 10 år siden, og hvor selgerne naturlig nok jobber som de gjorde for 10 år siden. Dette er ikke bærekraftig over tid og vil føre til at ...
Slik forbereder du deg på AI-søk
OpenAI, selskapet bak ChatGPT, har i sommer lansert en egen søkemotor som fundamentalt kan endre måten vi søker på nettet. Den heter SearchGPT, og testes nå av reelle brukere. Dette kan få store implikasjoner for digital markedsføring og ...
Slik kan generativ AI gi reell forretningsverdi
Mange har effektivisert hverdagen ved å ta i bruk generativ AI. Men først når du kobler AI på forretningsprosesser som salg og kundeservice kan du høste de største gevinstene.
Apple Intelligence endrer forventingene til kundeopplevelser
Apple Intelligence er Apples nye sett med AI-funksjoner som vil bli integrert i iPhone, iPad og Mac. Denne teknologien er designet for å tilby kraftig, intuitiv og integrert assistanse samtidig som den opprettholder brukernes personvern. Jeg tror at ...
Derfor må toppledelsen bruke CRM
Når virksomheten innfører en ny CRM-løsning, gjør det at mange ansatte må jobbe på nye måter. Denne store endringen må toppledelsen ta på alvor, slik at både de og resten av organisasjonen får full verdi av investeringen.