En kokebok for digital vekst

- En blogg fra Markedspartner

Blogginnlegg om leadsgenerering

Øk antall konverteringer med Live Chat

Tid: 1 time Vanskelighetsgrad: 4 av 5 Vi ønsker svar på spørsmålene våre raskere enn noen gang før og vi vil at det skal være så enkelt og effektivt som mulig. Mange bruker allerede chat-løsninger i applikasjoner som SnapChat, Facebook Messenger og ...

Slik A/B-tester du en CTA i HubSpot

Tid: 1 timer Vanskelighetsgrad: 1 av 5 Nøkkelen til en høy konverteringsrate er ofte en god CTA (Call-to-Action). I HubSpot har du mulighet til å A/B-teste flere ulike versjoner for å finne den som fungerer best. I denne oppskriften viser jeg deg ...

Slik lager du en CTA som konverterer

Tid: 30 minutter Vanskelighetsgrad: 2 av 5 En CTA (Call to action) er et grafisk element eller tekst, ofte i form av en knapp som du kan bruke på nettsiden din for å veilede leserne og fortelle dem hva de skal gjøre videre. En god CTA er nødvendig ...

Tilpass chat-løsningen din med chatflows fra HubSpot

Tid: 30-60 minutter Vanskelighetsgrad: 3 av 5 Ved hjelp av chatflows kan du bygge din egen live chat. Du får mulighet til å tilpasse automatiske meldinger, velge hvem som får tilgang til å se og bruke live chat, og du får velge når og hvor live chat ...

Få flere leads ved å arrangere og gjennomføre et webinar

Tid: 30-60 minutter Vanskelighetsgrad: 3 av 5 Et webinar gir deg muligheten til å bygge relasjoner og dele kompetanse med potensielle kunder. Tanken på å gjennomføre ditt første webinar kan være overveldende, men med den rette webinar-programvaren ...

Bruk Hotjar til å forbedre bedriftens nettside

Tid: Kontinuerlig arbeid Vanskelighetsgrad: 3 av 5 Hotjar hjelper deg som markedsfører å få unik og verdifull informasjon om styrker og svakheter ved nettsiden din. Verktøyet gir deg innsikt i hvordan de besøkende faktisk bruker nettstedet. Dette er ...

Øk antall konverteringer med bruk av HubSpot Smart CTA

Tid: 40-60 minutter Vanskelighetsgrad: 2 av 5 Smarte CTA-er er en svært effektiv metode for å personalisere et grafisk element eller en tekst til å treffe potensielle kunder med rett buskap, til rett tid. Det handler om å ta i bruk data til å levere ...

Få flere kunder ved hjelp av Facebook Lead Ads

Tid: 1 time Vanskelighetsgrad: 3 av 5 Digital annonsering har etablert nye måter for bedrifter å nå og engasjere potensielle kunder på. Til tross for denne utviklingen er det to ting som ikke har endret seg: Verdien av leads med høy kvalitet, og ...

Bruk Pinterest til å bli oppdaget av potensielle kunder

Tid: 30-45 minutter Vanskelighetsgrad: 1 av 5 Hver dag bruker millioner av mennesker Pinterest som verdens idékatalog. Over 75 % av ideene kommer fra bedrifter som benytter kanalen til å skape oppmerksomhet, øke trafikk, oppfordre til handling eller ...

Hvordan bruke video til leadsgenerering

Tid: 30-60 minutter Vanskelighetsgrad: 1 av 5 Video som verktøy til å formidle et budskap er forventet å stå for 82 % av trafikken på internett i 2021. Der man før var avhengig av dyre videokameraer, kan man i dag produsere video i HD-kvalitet med ...

Se flere av våre blogger