Hvordan bruke video til leadsgenerering

Av Anders Sollie Hoff 18. juli 2017

Tid: 30-60 minutter
Vanskelighetsgrad: 1 av 5

Video som verktøy til å formidle et budskap er forventet å stå for 74% av trafikken på internett i 2017. Der man før i tiden var avhengig av dedikerte videokamera, har man i dag muligheten til å produsere fullt profesjonelt-seende videoer med mobiltelefonen sin. Dette er en av årsakene til den store veksten av video på nettet i dag. Og det beste av alt: Det tar ikke spesielt lang tid.

Les mer ›

Temaer: video, leadsgenerering, innhold, økt konvertering

Øk rekkevidden på innholdet ditt med delingsknapper

Av Anders Sollie Hoff 11. juli 2017

Tid: 30-60 minutter
Vanskelighetsgrad: 1 av 5

Det finnes mange muligheter for å øke rekkevidden på et budskap. Noen metoder tar lengre tid enn andre, og kan bli utsatt grunnet kompleksitet. Å legge til rette for muligheten til å dele eller sende til en venn er derimot en enkel sak. Det tar deg maks 1 time, og nå skal jeg vise deg hvordan du gjør det.  

Les mer ›

Temaer: sosiale medier, innhold, HubSpot, e-postmarkedsføring, CTA

Om Vekstoppskrifter.no

Vekstoppskrifter.no av MarkedsPartner AS leverer raske og enkle tips, fremgangsmåter og metoder for hvordan digitale markedsførere kan øke engasjement, trafikk, konverteringer og vekst på sine nettsteder.

Besøk også markedspartner.no, inboundbloggen.no og digitalleder.no

Søk i bloggen