Generer flere leads ved å mobiltilpasse Google Adwords-annonsene dine

Av Cecilie Henriksen 30. juni 2017

Tid: 40-60 minutter
Vanskelighetsgrad: 3 av 5

Konverterer AdWords-annonsene dine bra på desktop, men ikke like godt på mobilenheter? Ved å skreddersy annonsene dine for mobilbrukere kan du oppnå bedre konverteringsrate. I denne oppskriften viser jeg deg hvordan.

Les mer ›

Temaer: Google Adwords, betalt annonsering, få flere leads, økt konvertering

Slik bruker du e-bøker til å få flere e-postabonnenter

Av Hanne Sofie Hammer 23. juni 2017

Tid: 2 timer
Vanskelighetsgrad: 2 av 5

Det finnes mange taktikker for hvordan du kan øke antall e-postabonnenter til nyhetsbrevet ditt. I denne vekstoppskriften viser jeg deg hvordan du bruker e-bøker som incitament til å melde seg på nyhetsbrevet ditt.  

Les mer ›

Temaer: leadsgenerering, e-bok, øke antall e-postmottakere, få flere leads

Øk trafikken fra referrals med infografikk

Av Hanne Sofie Hammer 2. juni 2017

Tid: 2-3 timer
Vanskelighetsgrad: 1 av 5

Infografikk er lett å dele og konsumere. Bruk av visuelt innhold tiltrekker mer oppmerksomhet enn ved å kun bruke tekst. Det er derfor en effektiv metode for å øke referral trafikk, eller henvisende trafikk for å generere flere leads. Denne oppskriften viser deg hvordan

Les mer ›

Temaer: leadsgenerering, få flere leads, øke trafikk

Få flere kunder ved hjelp av Facebook Lead Ads

Av Maria Pettersson 2. juni 2017

Tid: 1 time
Vanskelighetsgrad: 3 av 5

Digital annonsering har etablert nye måter for bedrifter å nå og engasjere potensielle kunder på. Til tross for denne utviklingen er det to ting som ikke har endret seg: Verdien av leads med høy kvalitet, og utfordringen med å skaffe dem. Denne oppskriften forteller deg hvordan du kan konvertere Facebook brukere til potensielle kunder ved hjelp av Lead Ads.

Les mer ›

Temaer: sosiale medier, Facebook, leadsgenerering, betalt annonsering, få flere leads

Om Vekstoppskrifter.no

Vekstoppskrifter.no av MarkedsPartner AS leverer raske og enkle tips, fremgangsmåter og metoder for hvordan digitale markedsførere kan øke engasjement, trafikk, konverteringer og vekst på sine nettsteder.

Besøk også markedspartner.no, inboundbloggen.no og digitalleder.no

Søk i bloggen