En kokebok for digital vekst

En blogg fra Markedspartner

Tilpass chat-løsningen din med chatflows fra HubSpot

Tid: 30-60 minutter Vanskelighetsgrad: 3 av 5 Ved hjelp av chatflows kan du bygge din egen live chat. Du får mulighet til å tilpasse automatiske meldinger, velge hvem som får tilgang til å se og bruke live chat, og du får velge når og hvor live chat ...

Få flere leads ved å arrangere og gjennomføre et webinar

Tid: 30-60 minutter Vanskelighetsgrad: 3 av 5 Et webinar gir deg muligheten til å bygge relasjoner og dele kompetanse med potensielle kunder. Tanken på å gjennomføre ditt første webinar kan være overveldende, men med den rette webinar-programvaren ...

Slik lager du tilpassede intensjonsmålgrupper i Google Ads

Tid: 30 minutter Vanskelighetsgrad: 2 av 5 For å finne de rette målgruppene for dine annonser i Google sitt display nettverk kan du velge å benytte deg av Google sine predefinerte målgrupper, eller du kan bygge dine egne målgrupper og det som heter ...

Slik blir du mer relevant med lister i HubSpot

Tid: 30-60 minutter Vanskelighetsgrad: 3 av 5 Lister er et kraftig verktøy i HubSpot. Funksjonen lar deg segmentere på detaljnivå som igjen kan brukes til å behandle leads og drive målrettet e-postmarkedsføring.

Slik kan du promotere innhold gjennom en kunde på Instagram

Tid: 30 minutter Vanskelighetsgrad: 2 av 5 For kort tid siden lanserte Instagram muligheten til å sponse andres organiske poster på Instagram gjennom Facebook Ads Manager. Dette gjør det enklere for deg som leverandør å styre annonseringen selv og ...

Hvordan samle inn kontakter via LinkedIn Lead Gen Forms

Tid: 30 minutter Vanskelighetsgrad: 2 av 5 På samme måte som Facebook bruker Lead Ads, bruker LinkedIn noe som heter Lead Gen Forms til å samle inn kontakter. Dette fungerer på samme måte, ved å sende inn et skjema til plattformen. I denne ...

Hvordan sette opp en kampanje i Google Display nettverket

Tid: 30 minutter Vanskelighetsgrad: 2 av 5 Kampanjer i GDN (Google Display Network) kan være et godt alternativ til, eller komplementere kampanjer i Google sitt søkenettverk. Annonsering i GDN gir deg muligheten til å være synlig på millioner av ...

Bruk Hotjar til å forbedre bedriftens nettside

Tid: Kontinuerlig arbeid Vanskelighetsgrad: 3 av 5 Hotjar hjelper deg som markedsfører å få unik og verdifull informasjon om styrker og svakheter ved nettsiden din. Verktøyet gir deg innsikt i hvordan de besøkende faktisk bruker nettstedet. Dette er ...

Slik bruker du avstemninger på Twitter til å skape engasjement

Tid: 30 minutter Vanskelighetsgrad: 1 av 5 Twitter gir deg muligheten til å forstå hva målgruppen din mener om gitte tema ved hjelp av polls (på norsk spørreundersøkelse/avstemming). Plattformen som også omtales som en mikrobloggetjeneste, lar deg ...

De 3 mest effektive metodene for å generere leads på Facebook

Tid: 1-2 timer Vanskelighetsgrad: 4 av 5 Vet du hvor dine potensielle kunder befinner seg? Facebook har over 2,2 billioner innlogginger i løpet av én måned. 1,45 billioner av disse logger seg inn hver dag. Sannsynligheten for at dine potensielle ...

Se flere av våre blogger