Salg kan kjøpes, men hvor mye koster egentlig en ny kunde?

Av Tønnes Sannem Heian 26. juni 2013

Ønsker du at bedriften din skal vokse? Veien til organisk vekst handler ofte om å skaffe flere kunder. På vei mot nye kunder er ofte markedskommunikasjon og annonsering viktige komponenter.

Les mer >

Temaer: markedsføring, salg, annonsering, markedskommunikasjon, ROI

Dette må du vite om QR koder

Av Tønnes Sannem Heian 19. august 2011

Selv om utbredelsen av QR koder i Norge fortsatt er begrenset har du kanskje allerede lagt merke til. Stadig flere annonsører har for eksempel begynt å legge en QR kode på annonsene sin for at de som se annonsen kan få tilgang til mer relevant informasjon ved å scanne koden med smarttelefonen sin.

Les mer >

Temaer: sosiale medier, markedsføring, annonsering, tips, internettmarkedsføring

Morsomt PR-stunt fra Ahlgrens Biler

Av Ramona Zachariassen 7. mars 2011

biler 

Jeg fikk nylig en e-post fra samboeren min med en bilannonse fra finn.no. Det er ikke helt uvanlig - vi kjøpte en bil i slutten av januar etter å ha brukt Finn for å finne en passende bil.

Les mer >

Temaer: sosiale medier, markedsføring, annonsering, reklame

Annonsering på LinkedIn (LinkedIn Ads) – noe for oss?

Av Tønnes Sannem Heian 7. februar 2011

Har du en profil på LinkedIn? Det er i så fall en av ca. 400 000 andre norske LinkedIn profiler . I likhet med deg har de oppgitt opplysninger om bransje, selskapsnavn, stillingstittel, kjønn og alder. I Europa er det registrert over 22 millioner profiler.

Les mer >

Temaer: PPC, markedsføring, annonsering, internettmarkedsføring, Google Adwords, markedskommunikasjon, LinkedIn

MarkedsPartners blogg om markedsføring

Om Inboundbloggen.no

Inboundbloggen.no av MarkedsPartner AS leverer innsikt, ekspertise og inspirasjon om digital markedsføring og salg for å hjelpe ledere og markedsførere med å skape vekst i sine selskaper.

Besøk også markedspartner.no, digitalleder.no og vekstoppskrifter.no

Temaer

Se alle