Kronikk: For mye content og for lite marketing

Vi har i dag en kronikk i Kampanje om content marketing. Den faglige debatten om innholdets rolle i markedsføringen har etter vår mening blitt romantisert til et punkt hvor innholdet står i sentrum, og hvor spørsmålene om hvordan man skaper og måler resultater kommer i skyggen.

>> Les kronikken på Kampanje

P.S. Som vi blogget om i går er innhold konge - men når kongen ikke har noe hoff, hvor konge er han? Del gjerne din kommentar i feltet under.

Last ned gratis e-bok Hvordan lykkes med content marketing

Stig Hammer's photo

Av: Stig Hammer

Stig jobber som faglig leder forretningsrådgivning i Markedspartner og var med på å starte selskapet i 1997. Han har mer enn 20 års erfaring fra strategisk rådgivning til store selskaper i mange ulike bransjer, og i alle ledd av verdikjeden. Stig er utdannet siviløkonom, og er opptatt av strategisk forbedring av kundereiser, digital transformasjon og inbound marketing.