Første rendyrkede inbound marketing-byrå i Oslo

Mye skjer i MarkedsPartner om dagen, men årets to viktigste nyheter er at vi har etablert et nytt kontor i Oslo og at vi har blitt HubSpot-partner. 

Oppkjøp av Paragallo og etablering av Oslo-kontor 

I september kjøpte vi opp Paragallo AS, et lite, Oslo-basert digitalt byrå som har eksistert i 10 år. Som oss, benytter selskapet Umbraco CMS og uCommerce som sine foretrukne plattformer og har en rekke velkjente kunder, mange av dem innen bransjer som forlag, media, underholdning og reiseliv. 

Oppkjøpet betydde at vi fikk to nye og dyktige kolleger, gründerne Fred Stave og Arild Lindeflaten, som tilfører oss svært nyttig kompetanse og ekstra gjennomføringskapasitet. Vi har også en enda bedre forutsetning for å serve våre kunder i Oslo-regionen, fra vårt nyetablerte kontor i Deloittebygget i Bjørvika.

Inbound marketing-byrå og norsk HubSpot-partner

Helt siden oppstarten i 1997 har MarkedsPartner vært opptatt av å levere markedsføringstjenester og rådgivning basert på solide strategier. Etter hvert har vi blitt svært digitalt rettet og for to-tre år siden begynte vi å praktisere content marketing med en inbound vinkling, noe som gjorde at vi helt har sluttet med oppsøkende salg.

Inbound marketing - en markedsføringsform som benytter seg av digitale verktøy for å tiltrekke potensielle kunder og skape konkrete salgshenvendelser - bør være basert på den rette teknologien for å gi vekst, og HubSpot ble derfor et naturlig valg for oss.

I høst ble vi partnere av HubSpot, verdens ledende nettbaserte plattform for inbound marketing- og salg, med over 10 000 kunder i 65 land. På eiersiden finner vi selskaper som Google og SalesForce. 

Av MarkedsPartners 21 ansatte er snart halvparten allerede sertifisert innen inbound marketing gjennom HubSpot Academy, noe som gjør oss til landets største miljø innen inbound marketing.

Last ned gratis e-bok:  Skap resultater med inbound marketing

Stig Hammer's photo

Av: Stig Hammer

Stig jobber som faglig leder forretningsrådgivning i Markedspartner og var med på å starte selskapet i 1997. Han har mer enn 20 års erfaring fra strategisk rådgivning til store selskaper i mange ulike bransjer, og i alle ledd av verdikjeden. Stig er utdannet siviløkonom, og er opptatt av strategisk forbedring av kundereiser, digital transformasjon og inbound marketing.